سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیوارپوش ترمووال چیه؟

دیوارپوش ترمووال AGT با طرح و رنگ چوب و ساده مات مدرن طراحی شده است. قیمت ترموموال AGT از ترموود بسیار ارزان تر است و سرعت نصب و نگهداری راحت تری نسبت به ترموود دارد این محصول بیشتر در فضاهای اداری، دیوار تلویزیون و دیوار های دکوراتیو نصب میشود. ابعاد ترمووال عرض 10 و 12 سانتیمتر به ارتفاع 280 سانتیمتر میباشد.

یکی از پرطرفدار‌ترین دیوارپوش های برند محبوب AGT  می‌باشد، ما در پارادایس دیزاین 3 سری مختلف از این برند را در رنگ ها و و طرح های مختلف موجود داریم. که طرح مقطع آن به صورت ترمووال است و این سری دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می‌باشد که این رنگ‌ها شامل جدید‌ترین رنگ‌های به صورت مات است و پاسخگو بسیاری از سلیقه‌ها می‌باشد. همچنین دیوارپوش‌های ای جی تی از جنس ام دی اف بسیار با کیفیت است که همین موضوع باعث استحکام و طول عمر بیشتر این محصول می‌شود.

مشخصات ترمو وال AGT :

طول عمر بالا

استحکام بسیار بالا

ساخت ترکیه

عرض هر شاخه 12.1 سانتی متر

MDF بسیار با کیفیت

طول هر شاخه 2.80 متر

ضخامت 16 میل

نوع بسیار بالا در طرح و رنگ

دارای روکش مات

مقطع‌های ترند و به روز

غیرقابل نفوذ حشرات

مقاوم در برابر ضبه و فشار

استاندار E0

 

یکی دیگر از ویژگی‌ها شاخص و بسیار مهم محصولات AGT  اهمیت دادن این شرکت به مصرف‌کنندگان محصولات می‌باشد زیرا این محصولات دارای استاندار E0 می‌باشد پس در نتیجه دیوارپوش و قرنیز‌های این شرکت از خود گاز فرمالدئید که برای سلامتی انسان بسیار مضر می‌باشد پخش نمی‌کند.

برای استعلام قیمت انواع دیوارپوش و خرید دیوارپوش کلیک کنید.

در مورد شرکت AGT :

شرکت ای جی تی « AGT » با هدف تهیه و گسترش فرآورده‌های پیشرفته چوب با جدیدترین فن‌آوری، فعالیت خود را از سال 1984 در آنتالیا آغاز کرد و در سال 1994 اولین کارخانه صنعتی خود را تأسیس نمود. این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت‌های پیشرو دنیا در حوزه صنایع چوب و مبلمان است. کارخانجات ای جی تی «AGT» در شهرک صنعتی آنتالیا با مساحت کل 400 هزار متر مربع، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف (MDF)، پانل، پروفیل دیوارپوش ترمووال و همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش پارکت لمینت ، درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات ارائه می‌دهند. ورق های گلاس «AGT» نیز یکی از محبوب‌ترین بِرندها در جهان است. این شرکت در رده‌بندی 500 گروه بزرگ صنعتی ترکیه جایگاه خوبی دارد. گردش مالی این شرکت در سال 2016 فراتر از 700 میلیون لیر ترکیه بوده و به رشد اقتصادی معادل 45% نائل شده است. پشتکار بیش از 1000 نفر نیروی مفید انسانی در شرکت ای جی تی «AGT» این توان را به آن داده تا تمام مصالح چوبی لازم برای کاربردهای داخلی ساختمان را در کارخانجات خود تولید کند.

 قیمت دیوارپوش ترمووال AGT

مواد اولیه، استفاده شده در محصولات AGT، از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین متریال‌ها تشکیل شده است. این باعث ایجاد کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار می‌شود. بنابراین، منطقی است که قیمت این محصولات نیز بسیار بالاتر از دیگر برندها باشد. همچنین قیمت دیوارپوش ترمووال AGT در مدل های مختلف ، و همچنین رنگها با یکدیگر متفاوت است.